Șef direcție, Direcţia contencios și control al legalității
Sarcinile de bază ale funcţiei publice vacante, conform fişei postului:
a. Asigurarea asistenței juridice pe problemele ce țin de activitatea Agenției.
b. Reprezentarea intereselor Agenției în instanțele judecătorești, în comisii și grupuri de lucru interministeriale, comisii de lichidare, ș.a.
c.Coordonarea actelor juridice la care Agenția este parte.
d. Planificarea, monitorizarea și evaluarea activității direcției în corespundere cu misiunea și funcțiile acesteia.
e. Asigurarea managementul direcției și evaluarea activității colaboratorilor acesteia.
Tip de angajare
Perioadă nedeterminată
Condiţiile de participare la concurs
a) deţine cetăţenia Republicii Moldova;
b) posedă limba română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
c) are capacitate deplină de exerciţiu;
d) nu a împlinit vîrsta de 63 de ani;
f) are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă;
g) în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art.64 alin.(1) lit.a) şi b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
h) nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
i) nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie
Cerinţe specifice pentru participare la concurs
1. Studii: superioare, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul juridic.
2. Experienţă profesională: cel puţin 4 ani de experienţă în domeniul de specialitate.
3. Cunoştinţe:
– cunoaşterea legislaţiei Republicii Moldova, ce reglementează activitatea în cadrul structurilor administraţiei publice;
– cunoştinţe în domeniuljuridic, administrare publică;
– cunoaşterea politicilor şi procedurilor eficiente, precum şi a practicilor pozitive naţionale şi de peste hotare în domeniu;
– cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională la nivelul B2;
– cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, Internet, PowerPoint;
4. Abilităţi: de planificare, organizare, coordonare, monitorizare, control, evaluare, analiză a activităţilor, comunicare eficientă (în scris şi oral), gestionare a situaţiilor de conflict, lucru în echipă, utilizarea mijloacelor tehnice de birou, de lucru cu informaţia.
5. Atitudini/comportamente: respect faţă de oameni, diplomaţie, responsabilitate, obiectivitate, iniţiativă, creativitate, flexibilitate, loialitate, spirit de rezistenţă la efort şi stres, tendinţa spre dezvoltare profesională continuă, receptivitatea ideilor noi, spirit de muncă în echipă, implicare activă în soluţionarea problemelor ordinare şi extraordinare apărute, ţinută şi comportament corespunzător unei persoane publice.
Documente ce urmează a fi prezentate
- Copia buletinului de identitate
Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situația în care dosarul de concurs se depune prin poștă sau e-mail, această prevedere se aplică la data desfășurării probei scrise a concursului, sub sancțiunea respingerii dosarului de concurs. - Documente ce atestă experiența profesională sau Declarația pe propria răspundere
Copia carnetului de muncă, certificate privind actvitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 pot fi înlocuite cu declarația pe propria răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire. - Cazierul judiciar sau Declarația pe propria răspundere
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declarația pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.
Modalitatea de depunere a documentelor
- Alte modalități -Prin poștă, email sau personal.Notă: în data limită de depunere a documentelor pînă la orele 17.00
Bibliografia concursului
- Acte normative în domeniul serviciului public:
- Legea nr.158 din 04. 07.2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public
- instituţionale.
- Acte normative în domeniul administraţiei publice central:
- Legea nr. 100 din 22.12.2017 cu privire la actele normative;
- Hotărârea Guvernului nr. 902 din 06.11.2017 cu privire la organizarea şi funcţionarea Agenţiei Proprietăţii Publice.
- Acte normative în domeniul de specialitate:
- Codul civil nr. 1107 din 06 iunie 2002
- Codul administrativ al Republicii Moldova nr. 116 din 19.07.2018
- Legea 149/2012 insolvabilității;
- Cod de procedură civilă al RM.
25.09.2024
Actualizare anunțAgenţia Proprietăţii Publice
COMISIA DE CONCURS anunță lista candidaților admiși la proba scrisă a concursului pentru ocuparea funcției publice vacante – șef direcție, Direcția contencios și control al legalității
Alexandr CRUDU
Proba scrisă a concursului va avea loc luni, data de 30 septembrie 2024, ora 14:00, adresa: MD 2012, mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri nr. 78, etajul 4, sala de ședințe, biroul 418.
OBLIGATORIU DEȚINEREA ȘI PREZENTAREA UNUI ACT DE IDENTITATE
NOTĂ: Persoanele care au depus dosarul de concurs prin postă sau e-mail urmează să prezinte originalele documentelor la data desfășurării probei scrise a concursului, sub sancțiunea respingerii dosarului de concurs.
01.10.2024
Actualizare anunțAgenţia Proprietăţii Publice
COMISIA DE CONCURS anunță lista candidaților admiși la proba interviu a concursului pentru ocuparea funcției publice vacante – șef direcție, Direcția contencios și control al legalității
Alexandr CRUDU
Proba interviu a concursului va avea loc joi, 3 octombrie 2024, ora 15:30, adresa: MD 2012, mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri nr. 78, etajul 4, sala mare de ședințe, biroul 402.